Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 27 April 2013

Tarta mere fara zahar



Astazi voiam sa fac ceva bun, dar nici prea ingrasator sa nu fie totusi. Si aveam in plus o gramada de mere care urmau sa se strice.
Asa ca am facut o placinta cu mere, fara zahar



Ingrediente:
- 1 kg mere
Pentru aluat:
- 175 g faina
- 125 g unt
- apa
- o lingurita scortisoara

Optional
- gelatina
- putin zahar pudra pentru ornat

Intai faci aluatul. Amesteci faina si untul taiat felii subtiri si adaugi cate putina apa. Framanti cu mana pana cand devine un aluat cat de cat inchegat. Il pui in frigider pentru jumate de ora.



Intre timp, cureti merele si le tai felii.

Dupa 30 de minute asezi cu mana aluatul in forma de tarta unsa cu unt si faina in prealabil. Peste aluat asezi frumos feliile de mere si deasupra presari scortisoara.



Pui la cuptor cam 30 minute (eu am intepat aluatul cu furculita sa vad cand e facut).Scoti si lasi la racit.Eu am presarat cu mana si putin zahar pudra pentru aspect.
Daca vrei sa pui gelatina, o prepari cum scrie pe plic si o torni deasupra.


Iasa nu foarte dulce, depinde de mere. Un deliciu sanatos!


No comments:

Post a Comment