Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 27 April 2013

Retete slab calorice: Placinta cu ciuperci


Saptamana trecuta, intr-o seara, am vrut sa fac ceva mai consistent de mancare, dar fara multe calorii pe cat posibil.Si cum suntem mari fani de ciuperci, am ales o placinta de ciuperci foarte foarte buna. Va spun si voua cum am facut.



Ingrediente:
- 500 g ciuperci
- 2 oua
- sare, piper, patrunjel, busuioc, oregano
Acum ma gandesc ca nu strica deloc sa pun si niste ceapa,si poate branza rasa, dar asta e, atunci nu mi-a venit ideea. Poate incercati voi si imi spuneti cum e.

Aluat:
- 175 g faina
- 125 g unt
- apa cat incape

Incepi cu aluatul, pentru ca trebuie sa stea la frigider 30 minute.Amesteci faina si untul taiat felii subtiri si adaugi cate putina apa. Framanti cu mana pana cand devine un aluat cat de cat inchegat. Il pui in frigider pentru jumate de ora.


Intre timp tai ciupercile felii subtiri si le pui intr-un vas mare, cu putin unt si o lingura de ulei de masline, la innabusit. Eu am pus doar o jumate de cana de apa, si in rest au mai lasat ele. Am adaugat sare si piper si am asteptat sa se inmoaie si sa se patrunda putin.


Dupa 30 minute am intins cu mana aluatul intr-o tava unsa cu faina si unt, si am pus deasupra amestecul de ciuperci.
Am adaugat ouale batute si condimentele si am pus la cuptor pana cand s-a facut aluatul.


A iesit o minune!
Pofta buna va doresc!

No comments:

Post a Comment