Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Wednesday 26 September 2012

Ciorba de varza cu leustean


Dupa multe incercari am reusit sa gasesc in sfarsit combinatia in care imi place ciorba de varza :)

Ingrediente:(pentru 1 litru si jumatate de supa)
- o jumatate de varza mica
- o rosie
- o lingura pasta de rosii (eu folosesc rosii pasate)
- o legatura leustean (eu am folosit uscat)
- o lingura marar maruntit
- cateva coaste afumate/carnati

Am maruntit varza si am pus-o la foc. Am taiat marunt rosia decojita si am adaugat-o in oala impreuna cu leusteanul si lingura de pasta de rosii.
Am lasat la fiert. Cand a fost foarte fiarta (mie imi place varza foarte foarte fiarta), am adaugat mararul si am mai lasat sa dea in clocot.
Pofta buna!

1 comment: