Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Tuesday 23 October 2012

Inimioare Valentine din ciocolata










Ok, stiu ca nu e Valentine! :) Dar arata asa de cool prajitura si aveam cadou si formele de inimioara, asa ca a fost imposibil sa rezist!

Evident ca a trebuit eu sa modific reteta ca sa iasa pe gustul meu, dar, iti spun, a meritat efortul.

Ca si nota:evident ca nu e neaparat sa ai forma de inimioara. Poti pune intr-o forma obisnuita de copt, sau in orice alte forme funny ai tu chef.

Ingrediente:
Blatul:
- 45 ml cacao
- 100 g faina
- 5 ml praf de copt
- 100 g unt
- 2 oua
- jumate lingurita esenta vanilie
- 10 ml lapte

Crema
- 50 g zahar
- 50 ml lapte
- 75 g ciocolata
- 25 g unt
- jumate lingurita esenta vanilie
- optional cateva nuci/stafide/fructe uscate

Pentru decorare
- orice fruct, frisca, etc (eu am pus banane)

Incepi cu blatul.Amesteci toate ingredientele enumerate la blat cu mixerul. Pui amestecul in forme (eu am pus si in forma de briosa, ca nu am avut destule inimioare) si pui la cuptor la 180 grade cam 20 minute (pana trec testul scobitorii)



Intre timp faci crema. Pui zaharul la topit. Dupa ce este topit adaugi ciocolata , laptele si untul. La sfarsit adaugi nuca, esenta vanilie si lasi la racit.


Intre timp s-a copt si inimioara :) O scoti din forma si o ornezi cu crema. Noi am mancat combinat cu banane.




2 comments: