Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 23 February 2013

Retete slab calorice: Naut cu ardei


Zilele trecute cautam ceva retete slab calorice, si am dat de unele pentru dieta Montignac
Acum, nu stiu exact in ce consta dieta asta, dar o mancare slab calorica si plina de vitamine nu are cum sa strice. Am adaptat reteta dupa gusturile noastre
Asa mi-a venit ideea sa incep o serie de retete etichetate slab calorice, sa mancam putin asa si sa vedem ce iasa. Sper eu- mai putine kilograme ;)
Am sa va dau reteta mea slab calorica de naut.




Ingrediente:
- 2 conserve de naut (nu am avut proaspat. Daca ai proaspat, pui la fiert si continui apoi)
- 1 ardei gras
- o rosie
- o ceapa
- un morcov
- 2 linguri ulei
- o lingura oregano
- o lingura busuioc
- o lingura pasta de rosii
- sare, piper


Pentru inceput, pui nautul la scurs, pastrand insa zeama.


Cureti si toci marunt toate legumele.


Intr-o oala pui cele 2 linguri de ulei si ceapa tocata marunt impreuna cu morcovul. Eu le dau prin razatoare. Dupa ce s-au rumenit putin, adaug rosiile si ardeiul amestecand continuu. Peste 2 minute adaug in final si boabele de naut, si zeama scursa de pe ele.


Lasi la fiert cam 15 minute, dupa care adaugi sare, piper, oregano, busuioc si pasta de rosii.
Am mai lasat la fiert pana s-a fiert ardeiul, dar asta tine de gusturi, de vreme ce ardeiul se poate manca si crud.



Incredibil de bun a iesit!! Nu o sa iti vina sa crezi!
Noi am mancat ca felul doi la supa de pui, si am pus ca si garnitura carnea fiarta de pui din supa.
delicios!

No comments:

Post a Comment