Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Tuesday 12 February 2013

Chiftele din conopida


Am vazut intr-o revista chiftele de conopida,si aratau foarte bine. In plus, aveam o conopida care incepea sa nu mai arate prea bine, asa ca ... sincronizare perfecta.
Va spun si voua cum am facut;




Ingrediente:

- o conopida destul de mica
- o ceapa
- 3 oua
- marar, sare, patrunjel
- o lingura bulion de vita de care se pune la supe
- pesmet cat incape, pentru a face consistenta compizitia

Am pus la fiert conopida spalata si taiata cat de cat in apa cu sare si putin lapte.


Intre timp, intr-un vas am pus ouale, ceapa rasa pe razatoarea mica si condimentele.


Dupa ce a fiert conopida, am amestecat cu mixerul, apoi am combinat cu restul ingredientelor. Am adaugat treptat pesmet pana ce compozitia a devenit omogena.


Am prajit in tigaie, ca si la chiftelele obisnuite.

Am mancat cu mancare de linte
Pofta buna iti doresc!


No comments:

Post a Comment