Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 12 January 2013

Ciorba de perisoare


Nu stiu de ce fac ciorba de perisoare din an in pasti. Dar astazi mai aveam putina carne tocata in congelator ramasa de la sarmale si am vrut sa o valorific.



Ingrediente;
- carne tocata: 200 g
- 2 morcovi
- 1 patrunjel
- jumatate de gulie
- pastarnac
- o ceapa
- 1 cartof
- 2 linguri orez
- 1 lingura pasta de rosii
- 1 lingura zarzavat de ciorbe
- 1 lingura zeama de lamaie
- patrunjel


Cureti si toci marunt toate legumele si le pui la fiert in apa cu sare si o lingura de pasta de rosii.Eu am avut si zarzavat de ciorba, asa ca am pus si de acolo o lingura.
Dupa ce au inceput sa fiarba, am adaugat carnea tocata facuta mingiute si am lasat la fiert.
Dupa ce au fiert toate ingredientele, am oprit focul,m am adaugat o lingura de zeama de lamaie si patrunjelul si am lasat acoperit sa se intrepatrunda gustul.



Am mancat cu iaurt si a fost foarte bun. Pofta buna si tie!

No comments:

Post a Comment