Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 12 January 2013

Naut cu coaste afumate


Nu stiu de ce nu am mai gatit naut pana acum, dar cu siguranta o sa o mai fac. E incredibil de bun. Ce e drept noi suntem amatori de fasole si linte, asa ca nautul e o optiune fireasca. Va spun si voua cum l-am facut eu.




Ingrediente;
- 200 g naut crud
- 1 kg coaste afumate
- o ceapa
- 1 morcov
- o lingura pasta de rosii
- o lingura pasta de ardei
- o rosie
- sare, piper, foi de dafin, busuioc, marar

Eu am avut naut crud, asa ca l-am pus cu o seara inainte la inmoi, exact ca si cu fasolea. Apoi am fiert nautul in oala sub presiune 40 minute.
Tu poti evita toate astea cumparand direct naut fiert, la conserva. Asta am sa fac si eu de acum inainte, ca e mai rapid



Pana fierbe nautul, pregatesti intr-o oala cu putin ulei ceapa tocata marunt (eu o dau pe razatoare), pasta de rosii, coastele afumate, morcovul taiat rondele, busuiocul si le lasi putin la rumenit.







Dupa ce s-au rumenit, adaugi nautul fiert si scurs de zeama si le lasi putin sa se intrepatrunda gustul.





Adaugi apa cat sa acopere si mai lasi la fiert cat sa se fiarba si coastele afumate si morcovii. Adaugi acum si foile de dafin si restul condimentelor si gusti din cand in cand pana s-au fiert.

Deosebit de bun, pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment