Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 31 December 2012

Eclere si Chou a la creme


E incredibil cat de usor se face blatul pentru eclere.





Ingrediente;
- 200 ml apa
- 1 praf de sare
- 125 g faina
- 120 ml ulei
- 4 oua
- umpluturi la alegere, eu am folosit crema de vanilie;


http://codingfood.blogspot.co.at/2012/12/crema-vanilie-pentru-ecler-si-cremes.html

- optional glazura de ciocolata, zahar pudra, frisca


Amesteci apa, uleiul si praful de sare si pui pe foc. Cand a dat in foc, se adauga faina si se amesteca pana iasa ca o mamaliga. Iei de pe foc si lasi la racit.Nu te speria, nu este consistent. Asa trebuie inainte de incorporarea oualelor.
Dupa ce a ajuns la temperatura camerei, adaugi pe rand cate un ou. Dupa fiecare ou amesteci cu mixerul pana se omogenizeaza.

Pui in tava in forma de bastonase, sau in forma de gramajoare pentru chou a la creme, cu pistonul



Pui la copt pentru 15 minute la 220 grade. Nu deschide in timpul asta usa cuptorului, eclerele se umfla mult si se lasa daca deschizi usa.


Dupa 15 minute oui la 150 grade. Eu am avut doua tavi, asa ca am si schimbat locul intre ele dupa 15 minute.
Mai lasi la cuptor inca 20 minute, pana se rumenesc si iti place cum arata.

Dupa ce sunt gata, lasi formele la racit si faci un orificiu mic, cu coada de lingurita, un care umpli cu crema.



Dupa ce ai umplut cu crema, la sfarsit, adaugi zahar vanilat sau glazura de ciocolata sau frisca si pui la rece.





Pofta buna! (Da, sunt la fel de bune precum arata ;) )
La multi ani!

No comments:

Post a Comment