Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 18 November 2012

Spanac cu snitele


Astazi, multumita pietei din Slovenia, am avut o gramada de spanac verde, asa ca era pacat sa nu il fac.


Ingrediente:
- 1 kg spanac
- o capatana usturoi
- 2 linguri faina
- 2 cani de lapte

Am spalat bine spanacul si l-am oparit in 2 ape. Dupa ce incepea sa fiarba, aruncam apa. De doua ori, altfel iasa amar.










Am scurs apoi apa si l-am lasat asa intr-o strecuratoare sa se scurga bine.
Dupa ce s-a scurs si racit, l.am taiat bucati marunte.












Usturoiul, dupa ce l-am decojit si spalat, l-am dat pe razatoare intr-o cratita  putin ulei de masline (merge bine si in unt). Am rumenit putin usturoiul, apoi am adaugat spanacul si am lasat cam 2 minute.
Am adaugat faina amestecand continuu, apoi, dupa ce s-a omogenizat, laptele. Am amestecat bine, apoi am adaugat putina apa, cat sa acopere spanacul.
Am lasat la foc cam 20 minute amestecand foarte des, sa nu se prinda.

Foarte bun si hipocaloric, va recomand si voua :)
Pofta!

No comments:

Post a Comment