Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 18 November 2012

Inghetata "La multi ani!"


Inghetata asta a fost comandata de baiatul meu de ziua lui in loc de tort, asa ca ii ramane numele "La multi ani". A iesit cam dulce pentru gustul meu, dar a avut succes nebun, asa ca va recomand si voua.








Ingrediente:
- blatul de biscuite:
- 50 g faina
- 3 oua
- 10 g cacao
- 10 g intaritor alimentar
- 75 g zahar
- Umplutura:
- 200 g inghetata (eu am avut de capsuni amestecata cu cioco)
- ciresele dintr-un compot
- o lingurita esenta vanilie
- 2 linguri dulceata cirese
- Ornament
- cornet de napolitana
- putina ciocolata rasa
- frisca

Am facut mai intai foaia de biscuite. Se face in 15 minute si mi se pare asa de cool,pentru ca obisnuiam sa cumpar foi din astea acum cativa ani.


Am amestecat toate ingredientele pe care ti le-am spus la blat, apoi le pui in tava pe hartie de copt si pui la copt 15 minute.























Scoti tava si lasi sa se raceasca complet, apoi o ungi cu dulceata.















Intre timp, faci amestecul cu inghetata. Amesteci toate ingredientele de la Umplutura, plus foaia de biscuite taiata cubulete.






Pui la frigider si faci frisca

Intr-o cupa sau pahar adaugi inghetata, cornetul de napolitata cat mai artistic si frisca . Presari deasupra fulgi de cicolata.

Destul de ingrasator dar buuuun! O data in an meerge. Pofta buna si tie, noi am avut :)



1 comment:

  1. Imi pare bine ca i-ai dat numele inghetatei asa,ca o sa-ti aduci aminte de ea intotdeauna(buni)

    ReplyDelete