Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 29 October 2012

Trata branza si fructe


Am mai facut ceva asemanator, dar de data asta am adaugat in blat fructe de padure, inghetate. De fapt merge orice care e acrisor, asta e ideea.





Ingrediente:
- 500 g branza dulce
- 200 g biscuiti
- 75 g unt
- o lingurita mica faina
- jumate de cutie smantana
- 2 oua
- 150 g zahar
- fructe de padure
- 3 linguri visine din dulceata
- o lingura zahar tos

Incalzesti cuptorul, eu am pus la 180 g

Incepi prin a face 'blatul'. Ca de obicei e o praji fara faina.
Maruntesti biscuitii . Eu ii fac in robot ca e mai rapid si mai comod. Topesti untul intr-o cratita, si dupa ce e topit adaugi biscuitii amestecand bine.











Pui in forma biscuitii presand si pui la cuptor 10 minute.


Intr-un vas inalt pui branza, smantana, ouale, zahar, faina si amesteci cu mixerul. Dupa ce s-a format o pasta omogena, adaugi fructele de padure.





Pui compozitia peste biscuitii din forma si pui la cuptor cam 45 min, verifici cu scobitoarea sa fie gata.





Scoti din cuptor, pui zahar tos si visine.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment