Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 29 October 2012

Supa crema de praz


Am vazut azi in market praz si mi-am amintt de o supa crema pe care o faceam mai demult si de care am uitat. Daca o stiati, v-o aminntesc si voua.










Ingrediente:
- un  praz mare
- 1 morcov
- o ceapa
- o felie telina
- 2 cartofi
- patrunjel, sare
- optional ulei de dovleac



Se taie rondele legumele. Intr-o cratita pui putin la calit prazul, in ulei de masline. Dupa ce s-a rumenit putin adaugi ceapa, si restl legumelor pe rand.


Adaugi apa cat sa le acopere si sare, si lasi la fiert. Daca mai e nevoie de apa, mai adaugi, depinde cat de consistenta vrei sa fie.
Dupa ce s-au fiert foarte bine,strecori legumele, le pasezi(cu furculita, mixer, blender, oricum e bine)  si apoi adaugi iar apa si amesteci.



Mai dai o data in clocot, si la sfarsit adaugi patrunjel proaspat.




Noi am servit cu ulei de dovleac si ardei iute.Poti pune si crutoane.
 Yammy!
Pofta buna!

1 comment: