Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 29 October 2012

Taitei cu varza


Sigur ca stii sa faci taitei cu varza, iti spun cum ii fac eu si ca sa iti fac pofta :)




Ingrediente:
- paste fainoase (eu am pus cam 500 g)
- o varza mai mare
- 2 linguri ulei masline
- 3 foi de dafin
- o lingura boia ardei dulce
- 2 linguri pasta de rosii
- o lingura busuioc
- cateva fire leustean
- o lingurita oregano
- sare, piper


Am pus mai intai pastele la fiert
Intre timp, am tocat varza in robot. Nu imi place cu cutitul pt ca iasa mai mare si imi place ca varza sa fie tocata marunt, se impregneaza mai bine gustul condimentelor.


Cand pastele au fost gata fierte, am pus la scurs.


Am pus ulei intr-o oala si am pus varza la calit. Dupa ce a calit putin, am adagat toate condimentele de mai sus. Am amestecat continuu pana cand a prins culoare.


Cand e gata, adaugi pastele fainoase.


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment