Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Thursday 11 October 2012

Tarta de branza dulce cu zmeura






Reteta o am dintr-o revista nemteasca,va prezint acum varianta mea de preparare.
Ingrediente:

- 150 g biscuiti
- 75 g unt
- o lingura faina
- 500 g branza dulce
- 2 oua batut
- o lingurita esenta vanilie
- 150 g zahar
- 150 g smantana
- zmeura/capsuni/coacaze (eu am avut zmeura congelata)
- un plic zahar vanilat sau o lingura zahar pudra

Se topeste untul si se amesteca cu biscuitii maruntiti (eu ii maruntesc in robot). Pui in forma de copt presand bine si pui la cuptor 5 minute (180 grade)

Intre timp, amesteci zahar, faina, smantana,oule, esenta vanilie si cea mai mare parte din zmeura( lasi putina pentru ornat, daca vrei) cu mixerul-si torni peste biscuiti. Pui la cuptor cam 40 minute la 180 grade(te orientezi sa fie intarit)

Scoti si lasi la racit. Rastorni pe o farfurie si ornezi cu zmeura si zahar pudra.
Pofta buna, super bun!







1 comment:

  1. foarte aspectoasa,foarte buna si usoar de preparat(buni)

    ReplyDelete