Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 14 October 2012

Pizza


Va spun cum fac si eu pizza, ca sa va dau idei.




Ingrediente:
- blat de pizza (eu il fac la masina de paine)
- 200 g sunca
- 200 g carnat
- o ceapa mare
- o rosie
- 200 g branza telemea
- 1 ou
- 2 linguri pasta de rosii (eu folosesc rosii pasate)

Pana se face blatul de pizza pregatesc ingredientele. Tai marunt sunca, carnatul, iar rosiile si ceapa le ai felii pentru aspect. Oul se bate.Branza depinde cat de mult se faramiteaza, eu o faramitez cu mana.




Blatul se intinde cat de mult si se unge cu pasta de rosii.Se adauga ingredientele, mai putin branza si oul. La sfarsit se pune branza si oul batut si se pune la cuptor cam 20 minute (depinde cat de rumena iti place)

Pofta buna, noi am avut :)

No comments:

Post a Comment