Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 14 October 2012

Shoko bombs


Prajitura asta ar trebui numita "ceva bun". Nu e cine stie ce aspectoasa, dar iti promit ca e super super buna- si, culmea, desi are ciocolata, nu e atat de dulce.
Am gasit reteta intr-o revista nemteasca, dar acolo era cu trei feluri de ciocolata si mult zahar, asa ca am adaptat-o la gusturile mele.

Preparare: 15 minute, coacere: 15 minute




Ingrediente:
- 200 g faina
- 5 ml praf de copt
- 25 g cacao
- 125 g cicolata pentru prajituri
- 100 g lapte
- 100 g unt
- 175 g zahar
- 2 oua
- 100 g nuci maruntite
- jumate lingurita esenta vanilie

Pui cuptorul la incalzit, eu am pus la 180 grade.
Intr-un vas amesteci faina, praful de copt si cacaua. Separat, intr-o oala topesti ciocolata amestecand continuu. O lasi putin la racit.


In vasul cu faina si cacaua adaugi untul maruntit, sa se omogenizeze mai usor, ouale intregi si esenta de vanilie. Amesteci cu mixerul adaugand si cate potin lapte. Cu lingura mai adaugi treptat ciocolata topita.Adaugi si nuca si amesteci bine cu mixerul.



Amestecul nu trebuie sa iasa foarte solid (daca e foarte solid mai adauga putin lapte), doar cat sa poti lua cu lingura bucati fara sa se imprastie prea tare.
Intr-o tava pui hartie de copt si pui bucati din amestec cu lingura. Mie mi.au trebuit 2 tavi, am lasat destul loc intre ele sa nu se uneasca (asta pentru aspect, gustul e evident acelasi si daca se unesc)




Am pus la copt cam 15 minute, nu a fost nevoie de mai mult.
Ceva bun rapid!


No comments:

Post a Comment