Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 20 October 2012

Prajitura cu fructe de padure


Una din cele mai bune prajituri! Ca de obicei, prajitura nu contine faina si contine multe fructe, pentru a fi cat mai usoara si sanatoasa.
Nu se face greu, v-o recomand





Ingrediente:
- 5 albusuri de ou
- 5 ml esenta vanilie
- 5 ml otet
- 150 g zahar
- 5 ml intaritor alimentar

- crema prajitura
- fructe de padure cat mai multe (eu am avut congelate si am mai adaugat visine din dulceata)















Se bat albusurile cu mixerul, adaugand din cand in cand zahar. La sfarsit, cand sunt tari, adaugi vanilia, otetul si intaritorul si mai amesteci putin.
Pui intr-o tava mare si pui la cuptor o ora.



Intre timp, faci crema. Crema este dupa gustul tau, eu am preferat una din comert, deosebit de buna, cu branza si iaurt.





Pe masa, pregatesti o hartie de copt pe care imprastii zahar pudra. Aici  rastorni "blatul" dupa ce este gata







Intinzi crema de prajitura, adaugi fructele si gata. O prajitura racoroasa si plina de vitamine!










 Pofta buna iti doresc!


1 comment:

  1. o prajitura apetisanta ,mi-o o pofta de mor.Va invidiez (buni)

    ReplyDelete