Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 20 October 2012

Broccoli si somon la gratar


Am gasit in sfarsit un fel in care imi place broccoli. Pentru ca doar fiert., oricat ar fi de sanatos, chiar nu e bun :)
Am servit cu somon la cuptor si supa de chimen. O masa foarte usoara si sanatoasa, v-o recomand si voua.




Ingrediente pentru broccoli:
- 1 broccoli mare
- 200 g branza telemea
- 200 g cascaval
- o lingurita unt
- o lingura maioneza (eu prefer cea cumparata, mai buna pentru colesterol)

Ingrediente somon la tava:
- 3 fileuri mari somon (eu am facut pentru 3 persoane)
- 2 foi de dafin
- 2 linguri pasta de rosii
- o lingura busuioc
- 2 catei usturoi
- o lingura ulei masline

Se fierbe broccoli in apa cu sare. Cand este aproape fiert, scoti si pui intr-un vas mare broccoli, unt, branza si cascavalul ras si maioneza. Amesteci cu mixerul. Super bun! Optional, poti adauga o lingura de smanatna daca iti place.





Somonul l-am pus in tava, am pus ulei deasupra si am adaugat pasta de rosii si condimentele. Am pus si putina apa si am facut la programul de grill. Merge, oricum, si la program obisnuit.




Pofta buna!


1 comment:

  1. dac a mancat si Traian,inseamna ca e super bun(buni)

    ReplyDelete