Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 21 September 2012

Mancare de morcovi



Pana anul asta nu am facut deloc mancare sau ciorba doar din morcovi. Am avut mereu impresia ca o sa iasa dulce, prea dulce. Dar s-a dovedit ca are un gust chiar f bun. Va recomand si voua, se prepara simplu si repede

Ingrediente:
- 1 kg morcovi
- o capatana usturoi
- o jumatate de linguirita boia de ardei dulce
- o lingurita busuioc maruntit
- o lingurita patrunjel maruntit
- 2 foi de dafin
- o lingura pasta de rosii




Se curata morcovii si se taie in bucati marunte. Eu am taiat in rondele destul de groase, pentru ca am vrut sa iasa mai tari, nu fierti complet.
Se pune intr-o oala putin ulei, morcovii taiati, boia, usturoi pisat si busuioc.
Se caleste cam 5 minute. Se acopera apoi cu apa si se adauga sare, pasta de rosii si foile de dafin.
Lasi sa fiarba pana cand iti place cat de fierti sunt morcovii. Daca vrei sa iasa mai gros, adaugi o lingura de faina si amesteci bine.
Dupa ce e gata, adaugi patrunjelul. Gata :) Iti doresc pofta buna!

1 comment: