Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 23 September 2012

Cannelonni cu spanac si branza


Astazi am gatit prima data Cannelonni si fiindca nu imi plac retetele grase, am optat pentru Cannelonni cu spanac si branza.






Ingrediente:
- paste Cannelonni
Pentru umplutura:
- spananc congelat (este prefiert si merge mai repede)
- 2 catei usturoi
- 200 g branza telemea
- o lingura faina
Deasupra:
- 1 ou batut
- 2 linguri faina
- 200 ml lapte
- cascaval ras (cam 100 g)

Am pregatit spanacul exact ca mancarea obisnuita de spanac: am calit cateii de usturoi in putin ulei, am adaugat o lingura de faina si spanacul congelat. Am amestecat pana cand a dat in clocot. Iei de pe foc si lasi sa se raceasca. Adaugi apoi branza telemea rasa, eu am adaugat cat sa devina un amestec nu foarte lichid.





      Am umplut cannelonni cu pasta de spanac si am pus in tava unsa cu putin unt.Am facut un sos format din 2 linguri faina si lapte si am adaugat deasupra. Am adaugat si cascavalul ras si ouale batute si am pus la cuptor cam 20 minute, pana incep pastele sa se inmoaie.

Noi am servit cu somon la tava (somon cu 2 foi de dafin, busuioc, pasta de rosii, sar si piper)







Pofta buna!

No comments:

Post a Comment