Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Wednesday 5 June 2013

Peste cu mirodenii la cuptor


Sunt sigura ca am mai postat retete de peste la cuptor (suntem mari mancatori de peste). Dar in seara asta mi-a iesit chiar deosebit de bun, asa ca va spun cum am facut acum



Ingrediente:
- file de somon(eu am folosit 3 bucati mari, pentru o masa)
- 5-6 rosii cherry
- o lingura busuioc
- o lingura patrunjel
- o lingura oregano
- o lingura pasta de rosii
- sare. piper,foi de dafin
- 2 felii lamaie

Am asezat pestele intr-un vas termoizolant si am asezat deasupra rosiile cherry taiate in doua, pasta de rosii, toate condimentele, o lingura de ulei de masline si putina apa.
Am pus la cuptor pntru 30 minute.
Dupa ce am scos, am stors feliile de laie si le-am lasat in tava, sa mai lase zeama.
Noi am servit cu cartofi natur peste care am pus mozarella rasa. Maine planuiesc sa mananc ce a ramas cu dovlecei.
Pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment