Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 12 April 2013

Retete slab calorice: Supa de ciuperci cu crema de legume

Stiu ca suna mai ciudat titlul, ce vreau sa spun este ca ciupercile sunt intregi, doar legumele sunt "crema".
In orice caz a iesit o minune de supa si are si putine calorii. Iti recomand si tie!



Ingrediente;
- 500 g ciuperci proaspete
- 100 g unt
- o ceapa
- o gulie
- 2 cartofi
- 3 morcovi
- busuioc, patrunjel
- optional, la servire: smantana, ulei de dovleac, crutoane

Eu am folosit 2 caserole de ciuperci din comert. Le-am spalat, si le-am taiat felii subtiri.Le-am pus la innabusit cu unt, busuioc si putina sare, amestecand cand si cand. Am pus o jumatate de cana de apa, in rest au mai lasat ele. Le-am lasat asa cam 20 minute.


Intre timp, cureti legumele, le tai mai marunt si le pui in apa cu sare la fiert. Dupa ce s-au fiert bine, cu un blender vertical le pasezi (sau le scoti, le pasezi si le pui la loc).
Adaugi ciupercile cu zeama lasata cu tot si mai lasi la fiert pana cand iti plac ciupercile la gust, cat sunt de fierte.


Adaugi la sfarsit patrunjel.

Noi am servit cu patrunjel, ulei de dovleac si crutoane. A iesit teribil de bun
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment