Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 1 December 2012

Supa crema de legume


Asa cum deja te-ai prins, imi plac foarte mult supele creme :)
Saptamana trecuta am facut supa crema de legume.Asta e faina, ca o poti face cu orice ai prin casa si nu poti gresi. Iti spun ce am pus eu si a iesit buna.



Ingrediente
- 5 morcovi
- o ceapa verde
- o radacina patrunjel
- 3 cartofi
- o jumatate de gulie
- patrunjel, busuioc, sare

Am pus toate legumele la fiert (spalate si maruntite) in apa cu sare. Apa nu multa, doar cat sa acopere. Dupa ce au fiert, am adaugat patrunjelul si  busuiocul si am mai lasat putin sa dea in clocot.


Am luat de pe foc si am scurs apa. Am maruntit legumele cu mixerul (asta pentru ca mi s-a stricat blenderul vertical, tu poti scapa de etapa asta si sa faci direct cu blenderul). Am adaugat apa din nou, am amestecat bine si am mai lasat sa dea in clocot.


Am servit cu ulei de dovleac (cu ce altceva? :) )

No comments:

Post a Comment