Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 24 December 2012

Sarmale


E adevarat ca nu mai traiesc in Romania, totusi, ce blog romanesc ar fi ala fara sarmale? :)
Acum ca se se apropie Craciunul,era absolut imposibil sa nu fac sarmale


Ingrediente:
- 1 kg carne tocata amestec vita cu porc, ca sa fie mai slabe
- o cana orez prefiert
- foi de varza murata. Aici se gasesc direct foi, nu varza in sine, asa ca... cum iti e norocul
- cimbru, marar, sare, piper
- carnat

Am amestecat carnea cu orezul spalat in prealabil, la care am adaugat sare, piper.
Am impaturit carnea in foile de varza, de data asta au iesit mai mici, ca si foile.
Am pus la foc mic acoperite de apa si cu bucati de carnat.


Am mancat cu smantana, pentru ca, pana la urma... la cate calorii am numarat... mai conta? :)

Craciun fericit!

No comments:

Post a Comment