Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 9 December 2012

Pilaf de orez


Mi-am dat seama zilele trecute ca de cand tin blogul, nu am facut deloc pilaf de orez. Asta e o mancare pe care o faceam foarte des, ne place orezul la peste, si varianta actuala de pilaf e rezultatul multor incercari. Abia acum avem pilaful perfect :)
Noua ne place fara carne, ca sa putem pune orice avem pofta langa.



Ingrediente
- 2 cani orez
- 2 linguri pasta de rosii
- o ceapa
- 2 linguri ulei masline
- o lingura boia de ardei dulce
- un morcov
- important: 3 linguri pasta de ardei. A mea e facuta de casa, dar cand raman fara, pun ungureasca, se gaseste la tub sau borcanel in supermarketuri. Am incercat sa fac si fara si pur si simplu se duce acel ceva al gustului.
- o lingura busuioc maruntit
- o lingura patrunjel maruntit
- 3 foi de dafin
- sare, piper


Tai ceapa marunt(eu o dau pe razatoare, lasa mai multa zeama si e mai gustos asa), tai si morcovul felii  si le pui la calit. Aproape imediat adaugi pasta de ardei, boiaua, busuiocul. Lasi asa cateva minute amestecand continuu.


Cand ceapa a devenit lucioasa, adaugi orezul (in prealabil spalat si scurs de apa). Amesteci si mai lasi cateva minute.
Adaugi apa cat sa acopere, adaugi pasta de rosii, sare, piper, foi de dafin si lasi la fiert.
Din cand in cand mai amesteci, sa nu se prinda. Cum scade apa, mai adaugi cate putin.


Cand a fiert orezul, adaugi patrunjelul, amesteci cu o lingura si lasi mancarea sa se odihneasca.
Noi mancam pilaful in principal cu peste, astazi am mancat cu somon pane, dar merge f bine si cu friptura.


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment