Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 31 December 2012

Oua umplute


Ok, ouale umplute sunt chiar grele la stomac. Dar e mancarea preferata a fiului meu, asa ca, orice am face, trebuie si oua umplute!  ;)
Am facut cateva, din 8 oua, doar putin, e pofta.



Ingrediente;
- 8 oua
- o conserva pateu
- maioneza
- mustar
- 50 g unt
- sare, piper, patrunjel

Pui ouale la fiert, eu am lasat 8 minute dupa ce au inceput sa fiarba, sa fiu sigura ca sunt fierte tare si lasi la racit.

Cureti de coaja si tai ouale in doua, punand galbenusul deoparte, in alt vas. Asezi ouale pe platou taind putin de pe fund, cat sa stea in picioare- Ce crestezi pui in acelasi vas cu galbenusurile



Peste galbenusuri, adaugi pateul, sare, piper,mustar si amesteci bine, sa se faca o pasta omogena. Umpli ouale cu pasta si ornezi cu patrunjel.


Pofta buna si La multi ani!

No comments:

Post a Comment