Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 17 November 2012

Salata de ou cu legume


Vineri am avut chef de o salata, dar nu sunt nicicdecum genul care se satura doar cu salata, asa ca trebuia sa fie consistenta.Asa ca am deschis frigiderul si am pus ce am gasit pe acolo ;)



Ingrediente:(pentru o persoana)

- 2-3 frunze salata verde
- o rosie
- o ceapa verde
- o ridiche
- un ou fiert
- 100 g branza
- 100 g cascaval
- 50 g sunca
- otet, ulei de dovleac


Am pus oul la fiert, si intre timp am maruntit ingredientele. Cascavalul, branza si sunca le-am taiat cubulete, iar legumele felii (in afara de salata pe care am maruntit-o)
Am amestecat toate legumele, am pus otet, ulei de dovleac si abia la sfarsit oul fiert taiat felii.
Delicios si foarte foarte satios!

No comments:

Post a Comment