Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 26 October 2012

Cannelonni cu carne


Sincer, cannelonni cu spanac a fost mai pe gustul meu, dar nici asta nu a fost rau deloc, mai ales daca sunteti fani carne.




Ingrediente:
- cannelonni, eu am pus 10 bucati
- 1 kg carne tocata : eu am folosit de vita
- 2 linguri pasta rosii
- foi de dafin, marar, patrunjel, busuioc
- o lingura faina
- o ceapa
- un catel usturoi
- 100 g cascaval


Am preparat mai intai carnea. Am taiat marunt ceapa si cu putin ulei am pus-o la calit. Cand a fost sticloasa, am adaugat carnea , pecare am rumenit-o putin, cam 15 minute.








Pentru sos, am facut un sos clasic pe care il mai fac si la spaghete: am rumenit usturoi in ulei, apoi am adaugat lingura de faina si pasta de rosii. Am mai adaugat toate condimentele si putina apa si am lasat sa dea in clocot.









Acum suntem gata sa umplem cannelonni. Am umplut fiecare in parte cu carne si am asezat in tava. Daca iti mai ramane carne tocata, mai asezi langa, in tava.



















Am pus peste sosul si am dat la cuptor cam 30 minute, pana  ce am vazut ca s-au inmuiat pastele.









Am scos, am ras cascaval deasupra si am mai lasat la cuptor 10 minute.












O minunatie, pe cuvant! :)


No comments:

Post a Comment