Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Thursday 13 September 2012

Tort biscuiti 5 minute

Nu stiu voi, dar pe mine cand ma apuca cate o pofta de dulce... sa te tii :) Si vreau ceva f f repede.
Asa ca intotdeauna am in casa cate o crema la cutie, gata facuta. Combin ce am prin casa si uite ce iasa:


Ingrediente:
Pentru insiropare: o lingura sirop visine (poti ori de care, dupa gust)
- un strop de esenta de rom
- 3 linguri apa
Pentru crema:
- am preparat crema de prajitura cum scrie pe plic (cu mixerul, cu lapte)
- am adaugat fructe uscate : eu am pus merisoare, dar am facut alta data cu banane, portocale proaspete

Am asezat pe platou un rand de biscuiti, am insiropat, apoi un rand de crema, Si tot asa pana cand mi s-au terminat biscuitii (Pui in functie de cat de inalt vrei sa iasa). La sfarsit am adaugat ciocolata rasa si bombonele de ornament.

Pofta buna!



No comments:

Post a Comment