Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 8 September 2012

Supa de morcovi cu ulei de dovleac




Am gasit reteta asta intr-o revista, si am imbunatatit cu ulei de dovleac, sa ii dau "aroma" austriaca.Diferenta este remarcabila.

Ingrediente:
- o jumate kilogram morcovi
- o capatana usturoi
- un cartof
- o lingura ulei masline
- o lamaie
- o lingura ulei dovleac
- patrunjel
- optional, crutoane
- o lingurita chimen


Preparare
Tai morcovii mai marunt ca sa fiarba mai repede si pui la fiert cu putina sare si chimen
Dupa ce au fiert, separi apa de morcovi, pasezi morcovii si pui si lingura de ulei de masline si usturoiul pisat. Adaugi din apa in care au fiert pana devine de consistenta pe care o doresti, si pui si zeama de la o lamaie.
Mai pui la fier inca 5 minute, cat sa mai dea o data in clocot.
Adaugi in farfurie patrunjel si putin ulei de dovleac. Eu am adaugat si crutoane doar pentru ca imi plac,supa iasa destul de consistenta.

No comments:

Post a Comment