Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 8 September 2012

Pavlova tropicana


Cea mai buna prajitura ever!

Eu nu mai auzisem de prajitura asta pana sa o gasesc intr-o revista austriaca.
Dar cica numele ii este dat dupa balerina Ana Pavlova, tocmai pentru ca este delicata si usoara ca o dansatoare de balet :P
In orice caz, este delicioasa si nu contine faina!!




Ingrediente:
- 3 albusuri de ou
- o lingurita (5ml) intariror alimentar (eu nu am avut, si a iesit oricum f bun, dar nu a crescut f mult)
- fructe topicale. Eu am pus fructele dintr-un compot de fructe tropicale, dar tu daca nu ai poti sa pui kiwi, mango, mandarine, pere- orice ai
- optional o lingura de vin (eu nu am pus)
- frisca
- optional o lingura de sirop (eu am pus de coacaze)


Preparare:
Se bat ouale pana devin f tari, apoi se adauga, daca ai, vinul si intaritorul.
In tava pui o hartie de copt si cu o farfurie desenezi cu creionul un cerc
Adaugi spuna batuta cu lingura incercand sa respecti linia cercului. Pui la cuptor o ora, la foc mic (eu am pus la 130 grade)
Eu am fost sceptica cand am auzit ca o ora, m-am gandit ca se face praf, dar are nevoie intr-adevar de atata timp sa se intareasca si rumeneasca.

Intre timp, pui la scurs fructele din compot (sau tai fructele daca ai proaspete) si pregatesti frisca.

Scoti din cuptor Pavlova, o lasi putin sa se raceasca, o ungi cu siropul si o pui pe o farfurie lata.
O imbraci cu frisca si pui fructele deasupra.
Yammy.


No comments:

Post a Comment