Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 9 August 2013

Peste la gratar

Spre deosebire de cum am fact somonul la gratar:
http://codingfood.blogspot.co.at/2013/08/somon-la-gratar.html
astazi am optat pentru alt mod de a gati pestele, si, de asemenea, pentru peste intreg.
Nu a iesit rau deloc, desi eu personal sunt mai mare fan de somon, dar iti dau si tie reteta.



Ingrediente:
- 3 pesti (noi am pus cate unul de persoana)
- condimente pentru peste: sare,piper, oregano, busuioc, o lingura de ulei, un pic de sare



Am curatat pestele si l-am uns cu condimentele descrise. L-am lasat asa cateva ore, apoi l-am pus pe aragaz la facut, intr-o tava cu putin ulei.

Am servit cu putin piure de cartofi si vanata coapta.
Deosebit de bun!
Pofta mare!

No comments:

Post a Comment