Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Wednesday 23 January 2013

Chiftele crocante de legume


E impropriu spus chiftele de legume, pemntru ca nu se fac in tigaie, dar asta era cea mai apropiata varianta.
Noi am servit cu mazare, pentru ca nu am vrut carne, dar se poate manca cu orice.




Ingrediente:
- 2 morcovi mari
- 4 cartofi
- 1 pastarnac
- o bucata cam ca un sfert de telina
- 2 oua
- sare, piper, patrunjel

Pui la fiert cartofii in coaja, si in alta oala pui restul legumelor curatate si taiate, la fiert.



Eu am valorificat apoi apa si am facut o supa cu taitei dupa ce am scos legumele, era pacat de ea sa o arunc.









Dupa ce s-au fiert cartofii, cureti de coaja, pui intr-un vas inalt si pasezi cu furculita. Poti si cu blenderul, dar iasa prea pastos si e mai greu de modelat.
Adaugi si restul legumelor cand s-au fiert bine si pot fi pasate. Adaugi ouale, condimentele, si amesteci bine pana se omogenizeaza amestecul.




Iei cu lingura cate o bucata si o pui in tava cu hartie de copt. Pui la copt pentru aproximativ 20 minute, pana vezi ca au devenit mai tari si crocante.

Foarte foarte bune
Pofta buna iti doresc!

No comments:

Post a Comment