Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 16 December 2012

Peste la tava


Sunt sigura ca stii sa faci peste la tava. Vreau sa iti spun ce condimente folosesc eu, cum ne place noua



Ingrediente:
- 6 fileuri peste (De data asta am facut macrou, de obicei facem somon)
- 2 linguri pasta de rosii
- sare, piper(eu am folosit salvie amestecata cu sare)
- 3,4 bucati foi de dafin
- o lingura busuioc
- o lingura patrunjel maruntit
- o cana de apa

Speli bine fileul de peste. Daca e cazul, il cureti de solzi.
Faci un amestec in farfurie cu sare, piper, busuioc si freci pestele cu amestecul.
Il asezi in tava, apoi pui toate ingredientele langa.Apa nu trebuie sa acopere pestele, doar sa fie putin pe fundul tavii.

Pui la cuptor- eu am incercat si la program normal si la grill. A iesit foarte bun de fiecare data.Pofta buna!

No comments:

Post a Comment