Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 11 November 2012

Supa crema de usturoi


Astazi am facut supa crema de usturoi dupa mult mult timp. Nici nu imi mai aminteam exact reteta, asa ca am improvizat putin.




Ingrediente:
- 2 capatani usturoi
- o ceapa
- 3 cartofi
- jumatate de telina
- cimbru, cateva fire
- smantana, 2 linguri




Am curatat si pus la fiert in apa sarata ceapa, cartofii, telina. Am pus de la inceput si cimbrul, ca sa capete mai multa aroma.



Cand au fost foarte fierte toate, am adaugat o capatana de usturoi si am mai lasat la fiert cam 15 minute.
Dupa 15 minute am luat de pe foc si cu un blender am zdrobit toate ingredientele. Am mai adaugat smantana si cealalta capatana de usturoi zdrobita, cruda.
Am adaugat patrunjel si gata, super super bun.


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment