Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 7 October 2012

Musaca de fasole verde






Mai aveam in congelator o punga cu fasole verde ramasa de peste vara si am decis sa fac o musaca. Cam ca si cea de cartofi, numai inlocuind cartofii cu fasolea. Apoi evident am inceput sa schimb reteta si a iesit altceva :)

Ingrediente:
- 1 kg fasole verde
- 1 kg carne tocata (eu folosesc de vita, sa fie mai slaba)
- jumatate de ceapa
- Condimente: sare,. piper, o lingurita boia de ardei dulce, o lingurita busuioc maruntit
- o lingura pasta de rosii
- daca ai, o lingura de pasta de ardei (eu am ungureacsa, din comert)
- 1 ou



Fierbi fasolea separat. Eu o fierb in oala sub presiune , sa dureze putin.




Intre timp, faci sosul: pui ceapa tocata marunt in tigaie cu putin ulei, la rumenit. Apoi adaugi carnea tocata, pasta de rosii, boiaua si pasta de ardei. Mai lasi sa se prajeasca putin, cam 10 minute, amestecand continuu. Adaugi sare, piper si busuioc si mai lasi la rumenit inca 5 minute.





Cand e gata fasolea, o pui putin la scurs.
Intr-un vas de jena sau altceva ce poti pune la cuptor asezi un rand de fasole, unul de carne. Si tot asa pana se termina.
La sfarsit adaugi oul batut si pui la cuptor cam 40 minute. (gusti, sa fie facuta carnea)


Pofta buna!

1 comment:

  1. a iesit foarte aspectoasa si sper si buna.Am facut-o si eu.(buni)

    ReplyDelete