Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Tuesday 18 September 2012

Tocanita dovlecei


Eu nu ma prea omor dupa dovlecei, sau cel putin asa cum ii gateam eu :). Nu stiam sa fac tocana de dovlecei decat cu smantana, iar de cativa ani nu prea agreez smanatana, este mult prea grasa.
Dar am vazut pe un site o imagine cu tocanita de dovlecei care arata chiar bine.
Am imbunatatit reteta cu condimente care imi plac mie si a iesit foarte buna





Ingrediente:
- 1 kg dovlecei
- o ceapa (eu am folosit verde)
- un morcov mare
- boia, sare, piper, busuioc, marar
- o lingura pasta de rosii


Calesti in putin ulei ceapa taiata marunt si morcovul taiat rondele. Dupa ce s-au rumenit putin, adaugi dovleceii taiati rondele. Nu tai prea marunt, pentru ca se inmoaie la fiert si apoi ai pasta in loc de tocana :)
Pui apa cat sa acopere, pui sare, piper si busuioc si pui la fiert cam 20 minute. Dupa 20 minute adaugi pasta de rosii si mai lasi putin, cam 5 minute.
La sfarsit, pui o legaturta de marar, opresti focul si acoperi .
Foarte bun iasa!

No comments:

Post a Comment