Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Tuesday 28 August 2012

De ce alt blog despre gatit?

Gasesti pe net, sunt sigura, sute de bloguri despre gatit. De ce am vrut sa fac si eu unul? Pentru ca, nu stiu voi, dar eu ma plictisesc foarte repede de un fel de mancare. Imi place sa variez foarte mult si sa incerc orice, dar nu vreau sa investesc foarte mult in asta - nici timp, nici bani.

Sunt sigura ca multe feluri de mancare sunt bine stiute de voi, dar poate le-ati uitat, poate navigati pe net cautand o idee noua, un ingredient nou la o idee veche.

Nu vreau sa pretind ca ce gatesc eu este spectaculos, dar pot sa va asigur ca este usor si rapid de facut. pentru ca, si eu, ca si voi, dispun de foarte putin timp liber, pe care nu vreau sa mi-l petrec in intregime in bucatarie. 
Haideti sa gatim impreuna !

No comments:

Post a Comment